آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»املاک»خدمات ساختماني»طراح و مجری آب خاکستری
طراح و مجری آب خاکستری-pic1

طراح و مجری آب خاکستری

آب خاکستری:
آب بازیافتی یا فاضلاب‌های خانگی، به آب‌های ضایعاتی (پساب) ایجاد شده توسط افراد در خانه‌ها یا ساختمان‌های اداری اطلاق می‌شود که دربرگیرنده ی تمام جریان‌ها به استثنای فاضلاب خروجی از سرویس‌های بهداشتی (فاضلاب مدفوعی که به آن آب سیاه می گویند) استحاصل شده از فعالیت‌های معمول روزانه نظیر رخت‌شویی، شستشوی ظروف و حمام کردن است، که می‌توانند برای اموری مثل آبیاری فضاهای سبز، سیفون توالت و ساختمان‌های نیازمند رطوبت زیاد همچون گلخانه‌ها، به مصرف مجدد برسند.
آب خاکستری یا فاضلاب‌های خانگی تفاوت‌های زیادی با فاضلاب توالتی دارند، زیرا مورد اخیر را با نام گندآب‌ها (یا آب سیاه) می‌شناسند که حاوی فضولات انسانی هستند.
آب خاکستری اصولاً نام خویش را از ظاهر تیره‌ای دریافت کرده‌اند، که حد واسط آب آشامیدنی با مفهوم "آب سفید" و "گنداب‌های توالتی" یا "آب سیاه" می‌باشند.
در سیاق خانگی، آب خاکستری همان آب‌های مصرفی حمام، دوش گرفتن، روشویی و ماشین‌های لباسشویی هستند، اما گاهی آب سینک آشپزخانه و ظرفشویی نیز از نظر فنی آب بازیافتی به حساب می‌آیند، اگر چه تمرکز بالای پسماندهای غذایی و شیمیایی به این معناست که این آب برای استفاده مجدد، کمتر مناسب است. کمیت بالغ بر 65 الی 75 درصد فاضلاب تولید شده در خانه‌هاآب خاکستری می‌باشد و این می‌تواند منبع مناسبی برای استفاده مجدد باشد چرا که رابطه ی مستقیمی میان آب خاکستری تولید شده و آب مورد نیاز برای استفاده در فلاش تانک‌ها وجود دارد.

طراح و مجری آب خاکستری:
شرکت پارتیکان به عنوان طراح و مجری سیستم های مدیریت مصرف آب از جمله آب خاکستری در واحد های مسکونی ، تجاری و اداری و همچنین تولید تجهیزات کاهنده مصرف آب با بیش از یک دهه تجربه در این عرصه، آماده همکاری در پروژه های مربوطه می باشد.



آگهی دهنده: شرکت پارتیکان (بهمنی)
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - خدمات ساختماني در اصفهان
آدرس: اصفهان خ پروین جنب دانشگاه علمی کاربردی ساختمان کوروش واحد 23
به روز شده در:۱۳۹۷/۴/۹
بازدید: 116 بار
ایمیل: