آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
ویل فیکس-pic1

ویل فیکس

ویل فیکس
اسپیسر ویل فیکس مخصوص استفاده در سطوح عمودی مانند دیوارها، ستون ها، مقاطع مدور و ... در بتن های در جا یا پیش ساخته به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. ویل فیکس ها مطابق استاندارد BSI 7973 طراحی و تولید می گردند و طوری طراحی و تولید می شوند که بتوانند در مقابل بتن سیال مانعی ایجاد نکنند. ویل فیکس ها دارای قفل کن بسیار قوی در مرکز خود برای گرفتن میلگرد می باشند.
وجود شاخک ها در اطراف ویل فیکس ها موجب می شود تا در برابر ویبره و ارتعاش شدیدی که در هنگام بتن ریزی انجام می شود، اثری از آن بر روی سطح بتن به جا نماند و مانع نفوذ ین های کلر، سولفات ها، اسیدها و عوامل مخرب به داخل بتن می شود.
استفاده از ویل فیکس در سطوح عمودی این مزیت را ایجاد می کند که شبکه های میلگردی نسبت به قالب کاملاٌ موازی قرار گیرند و از پیچیدگی آرماتور داخل قالب جلوگیری می کند.

نحوه استفاده
ویل فیکس ها بر روی کمرکش ها (خاموت ها) به صورت عمودی نصب می شوند.
میزان مصرف
دیوار و سطوح عمودی: میزان مصرف 3 عدد در هر متر مربع برای هر یک از سطوح آرماتور بندی می باشد.
ستون ها: میزان استفاده در ستون ها حداقل 16 عدد در ستون 3 متری می باشد (در هر ضلع خاموت 2 عدد و در هر ارتفاع 5/1 متر تکرار شود).
نکات قابل توجه
چنانچه خاموت یا کمرکش خارج از شبکه آرماتورها قرار گرفته باشد باید فاصله ویل فیکس ها از یکدیگر 75 سانتیمتر در نظر گرفته شود و چنانچه خاموت ها یا کمرکش ها داخل شبکه آرماتوربندی باشند باید ویل فیکس ها را به میلگرد های اصلی عمودی نصب نمود.


آگهی دهنده: خانم عمادی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان مازندران - آمل - خدمات ساختماني در آمل
آدرس: تهران-ملارد-6کیلومتر به سمت صفادشت قبل از یوسف اباد قوام جنب هلال احمر-شرکت شیمیایی بتن پلاست
به روز شده در:۱۳۹۴/۷/۲۵
بازدید: 275 بار
ایمیل: