آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»املاک»خدمات ساختماني»نمای کامپوزیت تالش
نمای کامپوزیت تالش-pic1

نمای کامپوزیت تالش


شرکت نمای پدیده شفق



شرکت نمای پدیده شفق در سال 1380 و از با هدف و شعار عرضه مصالح نوین در صنعت ساختمان شکل گرفت.این شرکت اولین عرضه کننده شیشه های زیبا و منحصر به فرد STAIN GLASS و ART GLASS در ایران میباشد.

همزمان با معرفی ورق آلومینیوم کامپوزیت پنل COMPOSITE PANEL ALUMINIUM در دنیا بعنوان ابزاری مدرن جهت پوشش نمای ساختمان و کاربرد های وسیع در دکوراسیون داخلی ،در سال 1383 این شرکت از زمره پیشگامان معرفی ورق آلومینیوم کامپوزیت در ایران با برند ALCOPAN میباشد. در تداوم عرضه موفق این برند در سال 1385 ،این شرکت اقدام به معرفی برند جدید پنل آلومینیوم کامپوزیت خود یعنی ALUBOND محصول کشور چین، نمود. این محصول با عرضه در بیش از 80 کشورو همچنین در ایران به دلیل کیفیت بالا و انطباق با استانداردهای جهانی این صنعت و همچنین قیمت مناسب ، مورد استقبال مهندسان و مجریان قرار گرفت. شرکت نمای پدیده شفق ضمن برقراری پوشش بیمه ای 10 ساله توسط شرکت بیمه ایران و با ایجاد تعامل سازنده با شرکت تولید کننده محصول همواره در حال ارتقاء کیفی و تنوع این محصول میباشد.

برنامه آتی این شرکت عرضه ورقهای آلومینیوم کامپوزیت با پوشش NANO PVDF است که دارای فناوری خودشویی یا شستشوی آسان میباشد.این پوشش نوین باعث حل مشکل عمده نمای ACP که آلوده شدن به گرد وغبار فضای شهری است ،می شود. عرضه ورق آلومینیوم کامپوزیت پنل FIRE PROOF (دارای هسته از مواد معدنی) بمنظور تامین نمای مقاوم در برابر آتش سوزی جهت ساختمانهای حساس و مراکز دولتی ، نیز از برنامه های آتی شرکت میباشد.

شرکت نمای پدیده شفق اولین عرضه کننده پروفیل پلی استایرن جهت تولید قاب عکس در ایران میباشد. این شرکت ضمن سرلوحه قرار دادن کیفیت در مشی کاری خود،با تعامل مستمر با بهترین کارخانجات تولید کننده این محصول در کره جنوبی همواره در مسیر نوآوری گام برمیدارد.

شرکت نمای پدیده شفق همواره پیش قدم در ارائه محصولات نوین در صنعت ساختمان و دکوراسیون بوده و امید است در سالهای آتی با معرفی محصولات جدید به این امر تداوم بخشد.


آگهی دهنده: میثم مهری
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان گیلان - تالش - خدمات ساختماني در تالش
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۱/۱
بازدید: 503 بار
ایمیل: